Pasi preliminari
Obtinerea semnaturii electronice pe numele administratorului societatii de la unul dintre furnizorii autorizati din Romania
Obtinerea "documentului de confirmare" si inregistrarea semnaturii electronice cu ANAF
Pasi necesari pentru postarea facturilor emise către clienți, în e-Factura
Activarea legaturii intre sistemul dvs de facturare si e-Factura
Transmiterea manuala sau automata a facturilor nou emise in e-Factura
Pasi necesari pentru receptia facturilor emise de catre Furnizori, din e-Factura
- În SPV, facturile emise de furnizori vin în ordinea cronologică.
- Contabilii trebuie să compare facturile descărcate din e-Factura cu facturile pe format fizic (hârtie, PDF, JPG) receptionate de la furnizori
- Doar facturile aprobate de business vor fi validate în SPV.
Întrebări:
- Ce facem cu facturile care apar în e-Factura dar clientul nu le recunoaște și nu există vreo dovadă de plată?
- Ce facem cu facturile plătite, pentru care firma are dovadă de plată, a primit factură pe format hârtie sau prin email (de la furnizor) dar factura nu există în sistemul e-Factura?