Codin
02 Feb
02Feb

Acest articol descrie serviciul de redirecționare a corespondenței instituționale nesolicitate sosite la sediile noastre.  De principiu, cu mare a majoritate firmelor client, am redirecționat benevol și fără costuri adiționale, în formă scanată, corespondența instituțională nesolicitată. Nu redirecționăm gratuit corespondența instituțională nesolicitată și nici corespondența de afaceri. 

În cazuri speciale, și contra cost, putem redirecționa corespondența (fie în formă scanată, fie prin curier) dacă aceasta depășeste limitele rezonabile (de ex 4-5 scrisori pe an). 

Ce înseamnă corespondența instituțională

Conform legii un executor sau instanța trebuie să vă notifice la sediul social al societății legat de o acțiune juridică la care sunteți parte.  Consideram absolut normal să retransmitem acest tip de corespondență instituțională nesolicitată dar ne așteptăm să luați măsurile pentru a o reduce (e.g. să luați legătura cu executorul sau instanța pentru ca următoarele notificări să vă fie transmise direct dvs (administratorului) iar nu la sediul societății. 

  • Amenzi (de la compania de drumuri, primărie, etc)
  • Avize de la poștă / curieri
  • Scrisori de informare din partea executorilor privind deschidere aunui anumit dosar de executare pentru firma dvs sau pentru un angajat al societății dvs
  • Corespondență transmisă de către instanțele judecătorești care vă anunță cu privire la un dosar civil îndreptat împotriva firmei dvs.
  • Dacă firma dvs depune însă o petiție către o autoritate a statului iar acea autoritate răspunde, acest tip de corespondență nu este corespondența instituțională nesolicitată. Dvs. aveați posibilitatea să marcați în petiția dvs. că doriți să vi se comunice răspunsul la adresa unde locuiți efectiv iar nu la adresa oficială a firmei dvs.

Ce înseamnă corespondență de afaceri

Nu redirecționăm deoarece aveți posibilitatea sa informați pe respectivul partener de afaceri cu privire la adresa de corespondență reală (unde locuiește efectiv administratorul societății) și/sau puteți cere ca să vă fie trnasmise comunicări strict prin email

  • Extrasele bancare transmise de bancă în format hârtie
  • Calaloage și reclame de la partenrii de afaceri actuali sau prezumptivi
  • Facturi sau contracte transmise de către partenerii dvs
  • Colete de orice natură

Așteptările noastre

  • Veți limita la minim corespondența de la partenerii de afaceri (companii telecom, bănci, metro, selgros, samd) asigurându-vă că setați corect adresa de corespondență a societății la adresa unde locuiți dvs efectiv
  • Veți activa servicul SPV (dvs și / sau contabilul) pentru a primi online corespondența in partea ANAF
  • Veți lua legătură cu organele statului (ITM, Instanțe, Executori, Primării, etc.) în măsura în care am primit și v-am redirecționat o notificare nesolicitată din partea acestora, pentru a le indica adresa de corespondență dorită la locația unde locuiți efectiv și/sau a cere modalitatea de comunicare prin email (Toate instanțele, de exemplu, au dosarul electronic activat și cu simplă cerere puteți obține acces la el, de pe calculatorul dvs)

Ce încercăm noi să facem:

  • Încercăm cât mai operativ să ridicăm corespondența instituțională nesolicitată sosită la locațiile noastre
  • Deschidem corespondența, o fotografiem sau scanăm și o retrnasmitem către dvs prin whatapp sau email
  • Distrugem securizat corespondența instituțională nesolicitată transmisă către dvs.
  • Distrugem securizat corespondența de faceri fără a redirecționa către dvs.

Mențiuni

  • Acest serviciu de redirecționare a corespondenței este un serviciu (necontractual) oferit benevol și gratuit de către proprietari care se face în sistemul ”best effort” (de ex proprietarii noștrii nu stau toată ziua acasă, deci cel mai probabil nu vor semna de primire la curier)
  • Nici proprietarii noștrii și nici firma PATET nu este răspunzătoare pentru pierderea corespondenței (dacă poștașul nu o depune în cutia poștală)
  • Proprietarii nu vor accepta colete decât în cazuri absolut excepționale (și contra cost)
  • Proprietarii noștrii nu vor merge la Poștă pentru a ridica corspondența pentru care poștașul a depus un aviz în poștă
  • Putem face toate aceste lucruri (și multe altele) în măsura în care ne contactați pentru un plan dedicat care să fie implementat contra cost
Comentarii
* E-mailul nu va fi publicat pe site.